:((
آدما رو تا هستن قدراشونو بدونیم
تا وقتی سالمن
دستاشونو ببوسیم مامان و باباهارو
دورشون مثل پروانه بچرخیم
تا سالمن
تا میخندن
بعدش بمیریم واسشون
بعضیا اصن متوجه حضورشونم نمیشن
مامان و باباشون عین خدمتکار براشونن
اینا هیچی نمیفهمن از عشق
بعد اگه مامان و باباشون چیزی بگن یه داد و هواری به راه میندازن
میدونن اصلا از کجا اومدن به دنیا چجوری بزرگ شدن ؟ چجوری صدا شون قدشون بزرگ شده ؟ میدونن؟
ما داشتیم شما نداشتین...
ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71