سلااااااام
خبرای خوب خوب دارم
اولا اینکه مامان حالش خیلی خوب شده
نه از درد خبریه
درضمن دکترش گفت دیگه عمل بی عمل
بعدش خود من از یه چی نگرانیم رفع شد
بعدش آنا امروز صبح مرخص شد از بیمارستان
:)))))
خدایا شکرت
الحمدلله
مچنتم
خوشحالم خیلی خیلی
دلم میخواد پرواز کنم توی آسمونا
چ جالب حسیه حسم ![]()
ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72