دیشب یه عروسی دعوت بودیم
هر دو خانواده پول دار بودن
اونم بد جووووووووور
عروسیشون تو تالار برج سفید بود ینی بهترین تالار ارومیه
کلی تدارک
کلی جذابیت
کلی بزن و برقص
کلی حال کردن
همه اینایی که گفتم نکات مثبت بود
حالا بیایم اینور قضیه رو ببینیم
هر دو خانواده پولدار بودن
ولیییییی
حیف که پولشونم پشیزی نمیارزه
چراااا
چون باهاش شعور نمیتونن بخرن
اگه میتونستن بخرن
اینو درک میکردن که نباید خودخواه باشن
میگم خودخواه
دلیل دارم
چون میتونستن با یک سوم همونم پولی که دادن
به اون تالاره و کلی تدارک
یه عروسی مختصر بگیرن
کلمه عروسی یکم دهن پر کنه
بهتره بگیم جشن شادی برای ازدواج
ولی عروسی معمولا هر معنی داره جز این
یه معنی تغییر کلی چهره عروس خانوم
به طوری که دیگه هیچکی نمیشناستش
بیچاره داماد فردای عروسی وحشت میکنه اگه خانومه صورتشو بشوره
آهان من ول کن داماده هم نیستم
چون اونم شعور داشته باشن چندین میلیون نمیداد
تا نمیدونم بهترین تجهیزات فیلم برداری
و فلان بهمان
برادر من فیلم سینمایی درست نمیکنین که
بعد یه ماه هم فیلم عروسیشون میشه سوهان جون و روحشون
چون عروس خانومه میگه اه کج و کوله افتادم
اه از اونی که من ازش متنفرم چرا فیلم گرفتن
آقا زندگی مشترک اون قدر مشغله و لذت داره (البته به ندرت لذت بیشتر ذلت برای همچین خانواده هایی)
که اصلا یاد فیلم عروسی نمیفتین
بعدم اینکه داماده هم برا مراسم عروسی میره آراشگاه و ابرو برمیداره
موهاشم طوری جور میکنه انگار اون برقو اختراع کرده نه ادیسون
اینو دیگه اصلا نمیشه هضم کرد 
اگه اون دو سوم پول عروسیو میدادن به یه زوجی که به دلیل شرایط مادی
نمیتونن برن زیر یه سقف
یا کودکان بی سرپرست
یا .....
مفید تر بود
الان رقص اختر خانوم و فلان و بهمان آقا چه فایده ای داشته براشون
عروس خانوم و آقا داماد میخواین خوشحالی کنید برید برا هم برقصد و حال کنید خب
و اینکه الان برا عروس خانوما و بقیه چرا گارسون رستوران و
اصلا همه آقایون تو روز عروسی محرم میشن
اینو نمیدونم چرا جزو محارم نگفتن تو کتاب دین و زندگی
غیرت آقا داماد هم که پوسیده به قول فارسا ته کشیده
چشم پاکم برا آقایون و خانوما هم که اینا رو میبینن
شده کابوس مردم با وجدان
کاش خودخواه نباشیم
خودخواهیامونو تمومش کنیم
به جای آتش بس باید خودخواهی بس کنیم
آقا یا خانم حقگو که گفتی التماس وجدان
چرا اومدی تو وبلاگا احساس تاسفتو رو میگی
چرا به همینایی که گفتم نگفتی
من با این وبلاگم باید عذاب وجدان داشته باشم
یا اونا ؟
کجایی که بیای جواب بدی
وقتی یه چی میگی بیا جوابشم بگیر
به امید صبح روشن از این تاریکی های ظلمت
که نمیبینیمشون انگار هممون شب کوری گرفتیم
هعععععی
فعلا
ما داشتیم شما نداشتین...
ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76