الان که این متنو مینویسم
دقیقا الله اکبر اذان مغرب گفته شد
بهترین لحظه
نمیدونم چرا یه تلاطمی وجودمو میگیره
آقا اینم بگم من رتبه نود و چهار کنکور سراسری سال نودو هفت می باشم
یه لحظه حس پز دادنم گرفت

این کاپیِ کچلم هیچ به فکر ما نیست
نمیگه دلمون براش تنگ میشه
عجب آدم بی رحمی
خاک تو گور صدام
نمیدونم چرا حرفم گرفته
.............
ما داشتیم شما نداشتین...ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65