من همین الان تصمیم گرفتم
که
وقتی ازدواج کنم
پیش همسرم هی برقصم
مخصوصا تو جشن دوتاییمون که برا ازدواج میگیریم
درسته دوتایی
چون من عروسی نمیگیرم
یه جشن کوچولوی دو نفره

مخصوصا با این آهنگ میرقصم
هر موقع میام وبمم میرقصم برا خودم با این آهنگ خخخ
البته دختر آذربایجانم هستم
حتما آذری هم میرقصم با لباس مخصوصم
و البته اگه با یه فارسم ازدواج کنم
اولین زبانی که به بچه هام یاد میدم
زبان شیرین ترکی یا آذری خودمونه
بعد پنج سالگی فارسی یادش میدم
و میگم با من ترکی بحرفه
چقدر باحال خخخ
وای روم شطرنجی شه لطفا
از خودم انتظار نداشتم
تا حالا اینقدر بدون سانسور صحبت نکردم خخخ


ما داشتیم شما نداشتین...
ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71