ارزش اشتباهی

خرید بک لینک

یه وقتای به آدمایی ارزش قائل میشم

نه به خاطر علاقم بهشون

به خاطر دل سوزیم

بیشتر به خاطر اینکه دل بنده خدا نشکنه

ولی این ارزش اشتباهیه

چون پر رو میشن هر طور دوست دارن باهات رفتار میکنن

منم معمولا اینطورم که خودخوری میکنم

مثللا ارزش قائل که میشم فکر میکنن ساده و ضعیفم

نمیتونم بهایی ندم بهشون

میریزم تو خودم انگار نه انگار

هرچقدرم خودمو بکشم نمیتونم مثل خودشون باشم

حالا امروز برای امتحان مثل خودش رفتار کردم

نتونست تحمل کنه قهر کرد رفت خخخ

به نطرم این کار بهتر از اینه که بهش بگی اخلاق گندشو

چون اگه فهم داشت خودش میفهمید

پس نتیجه میگیریم هممون طوری رفتار کنیم که اگه عین همون با خودمون رفتار شه

بتونیم باهاش کنار بیایم

همین

ما داشتیم شما نداشتین...

ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: جمعه 16 شهريور 1397 ساعت: 2:29

صفحه بندی