مصاحبه فرهنگیان

خرید بک لینک

وای وای یه چند دقیقه پیش از مصاحبه برگشتم

عجب سوالایی همشونو عالی پاسخ دادم

ولی مثل خنگا یه سوال راحتو هر چقدر فکر کردم نتونستم خوب پاسخ بدم

اگه سخت بود اینقدر ناراحت نمیشدم

ولی بقیش عالی بود

فکر کنم خانمه ازم خوشش اومده بود

خودش گفت رتبت عالیه آفرین

بعدم گفت خودت چقدر امید داری با رتبت قبول شی

گفتم نمیدونم ولی هر کی به حقش میرسه

گفت درسته

التماس دعا داریم

ان شالله خانم معلما و خانم مشاور های آینده خوب مصاحبه کرده باشن

و واقعا هر کی قدر تلاشش نتیجه بگیره

وحق خوری نشه

و هرکی به حق واقعیش برسه

الهی آمین

ما داشتیم شما نداشتین...

ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: جمعه 16 شهريور 1397 ساعت: 2:29

صفحه بندی