امثال شما هستین که وضع مملکت اینه! نمی دونم چرا حس کردم از این آدمایی هستی که فقط شرایط خودشون براشون مهمه و دیگر هیچ! چون حالت خوبه فکر کردی حال همم خوبه؟ فقط بدون که همین لحظه خیلی از ایرانیای بدبخت دارن تو بدبختیشون جون می کنن... التماس تفکر و وجدان. متاسفم
این متنو یکی از خوانندگان گرامی وبلاگ کامنت کردن
شما بگید آیا ربطی داره حرفشون؟
آیا من مقصرم که ایران بدبخته با همین یه وبلاگ؟
آیا ایشون خبر دارن من برای ایران چه کردم یا نکردم؟
آیا ایشون دچار مالیخولیایی نیست ؟
نظر شما به ایشان ؟
اسمشونم حقگو هست 
ما را در سایت ما داشتیم شما نداشتین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65